lørdag den 29. oktober 2011

Fried Green Tomatoes

(at the Whistle Stop cafe)


Ja, og her kom mit indlæg nummer to, som i virkeligheden er det første.
Jeg synes lige at i alle sammen (faste læsere: 0) skulle have afvide, at jeg bruger min lørdag aften (efter at have sovet med dejlige Helene og Kamille fredag/lørdag), på at se filmes Fried Green Tomatoes med min søster, Caroline og Emilie. Dejlige mennesker, by the way.

Nå, men jeg vil vende tilbage til filmen, folk! Anbefaler den.

Kys, knus og kram, fra mig.
// Matilde

Psst!.... Billeder deroppe er selvfølgeligt fra filmen, fra scenen som jeg hukser som Idgie the Beecharmer.

5 kommentarer:

  1. Hey piger!

    Her har I så jeres første faste læser: MIG!
    Denne her blog kan bare kun gå godt.

    x Mie Charlotte

    SvarSlet
  2. Tak Mie :) Vi håber virkeligt også det kommer til at gå godt. Der kommer i hvert fald ikke til at mangle aktivitet :)
    Ved du godt at Kamille er giga fan af din blog, og hun tit nævner det er synd at du er stoppet med at blogge?? ;) (Nu sagde jeg det altså Kamille!)

    Hilsen Helene

    SvarSlet
  3. Ej, er det rigtigt? Det er jeg da vildt glad for at høre! :)
    For at være helt ærlig, er jeg også begyndt at savne at blogge lidt... Men jeg ville bare slet ikke kunne finde tid til det...
    Men I må da sige til, hvis I en dag får lyst til en gæsteblogger! hæhæ ;)

    x Mie Charlotte

    SvarSlet
  4. Hehe :) Det kan da være vi kan få brug for det en dag.. Må nok også være ærlig og indrømme, at jeg selv har tænkt lidt på det ;) XD

    //Helene

    SvarSlet