lørdag den 29. oktober 2011

Kamille


Mit navn er Kamille. Jeg er 14 år, går i 8. klasse, og bor og går i skole i Århus-området. Når jeg (endelig) har fri fra skole, spiller jeg badminton og løber. Jeg er meget nærig, og det falder mig derfor helt naturligt at have et job. Jeg gør rent, hvilket virkelig kun er for pengenes skyld! Udover det er jeg model, hvilket jo egentlig også er et job, selvom jeg synes, det fantastiske ved lige netop dét, er selve oplevelsen. Jeg må indrømme, at jeg i modsætning til Helene og Matilde ikke ligefrem er et dyremenneske. Ikke at jeg har noget imod dem, men jeg kommer aldrig selv til at eje et.
Jeg har ligesom Helene også blogget før (bloggen hed my point of view), men jeg føler, at det går nemmere, når man er flere om at udfylde alle dagene. Mit liv er nok bare ikke så spændende, at det kan fylde et indlæg om dagen. ;)
//Kamille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar