lørdag den 29. oktober 2011

Helene


 Jeg har så fået æren af at skrive det første indlæg på den her blog. Kamille mente at vi hver skulle starte med at skrive et indlæg om os selv, hvilket vi alle syntes var en god ide, så her kommer mit ;)

Jeg hedder Helene og jeg er 15 år. Jeg går i 9. klasse på en mellemstor skole i en unormal by. Jeg har blogget før, inde på Hikkes Verden, men jeg blev lidt træt af den, og ville hellere blogge med nogle gode veninder ;). I min fritid går jeg til badminton, yoga, kor, klaver og solosang. Jeg ved jeg har meget at se til, men synes og selv at jeg har overskuet til det ;) Jeg interesserer mig meget for mode og teknik. To ting der nok ligger ret langt fra hinanden, men alligevel egentligt er et godt match ;) Jeg elsker at tage billeder og spille musik, og drømmer forholdsvis om et spejlreflekskamera og et flygel ;) Jeg har en kanin der hedder Stampe, og han er virkeligt det bedste selskab når man kommer træt hjem. Jeg drømmer om at blive model, at eje en hel Monki butik og at man kun behøver 2 timers søvn i døgnet. Jo, og så bruger jeg også ordene 'lol', 'omg' og 'fail' lidt for meget.. ;)

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar