lørdag den 29. oktober 2011

Matilde

Titel 2: PEACE
Goddag goddag. Ja, undskyld mig, at det har taget "så lang tid", hvilket det i virkeligheden ikke har, men mit internet er skod til at lægge billeder ind, og jeg bliver nød til at sidde på gulvet, fordi vores kabel er så kort...
Men det er altså mig der der Matilde, og i modsætning til Kamille og Helene der så fint har skrevet en sammenhængende tekst, vil jeg skrive hurtigt fem sandheder (ikke som fx "jeg er grim, bla bla bla", fordi der vil altid være en der er grimmere... ellers er du fandme grim). Men fem ting, der ikke kan diskuteres.

   Ting der ikke kan diskuteres nr ét: Jeg (hedder Matilde og) er fjorten år.
   Ting der ikke kan diskuteres nr to: Jeg går til fægtning og billedskole.
   Ting der ikke kan diskuteres nr tre: Jeg har en kat, der hedder Mowglie, og jeg elsker ham (der skal nok komme et billede af ham, det lover jeg)
   Ting der ikke kan diskuteres nr fire: Min far er fra Spanien, og min mor er fra Danmark, så jeg har sofar dobbelt statsborgerskab.
   Ting der ikke kan diskuteres nr fem: Jeg elsker at få ros, men lader somom jeg hader det.... Hovsa.

Det var lige kort om mig, og jeg regner med at snart komme med et rigtigt indlæg.

Kys, knus og kram, fra mig.
// Matilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar