fredag den 4. maj 2012

Birthday wishes


Okay, at redigere i Picasa kan altså føjes til listen over ting, jeg overhovedet ikke kan finde ud af. (Hvad sker der lige for billedets kvalitet!?) Efter ualmindeligt lang tid, er det her resultatet. Jeg prøvede på at samle de ting jeg ønsker mig i fødselsdagsgave (jaja, jeg har fødselsdag på torsdag!) og sætte dem en i en collage, men altså... Hvis det ikke er alle billederne der er tydelige, kan jeg fortælle at jeg ønsker mig gode, sorte jeans (dem på billedet er fra Acne), Chanel-neglelak, Ray Ban wayfarer solbriller i sort, Northern Women in Chanel, Løbeild, en statement halskæde, en galaxy tank og en sort læderjakke. Og nej, det er ikke mig der er kreativ, men til gengæld Helene der har fundet på ca. 50% af ønskerne. ;)

Hvad ønsker I jer for tiden?
// Kamille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar