søndag den 26. februar 2012

a choker




Endelig fik jeg fat i en choker! Jeg har ledt efter en i en evighed! Problemet har altid været at de har været for dyre. Men i tirsdags var jeg ude og shoppe med Amalie. Først fandt vi ret mange forskelige i Gina Tricot der lå i et prisleje mellem 80-160, hvilket jeg stadig syntes var lidt for dyrt. Amalie endte med at købe en der ligner den ovenover ret meget, men bare med en kæde til 80,-. Senere gik vi i H&M, hvor jeg fandt en choker til 60,- , hvilket jeg synes var ret rimeligt (og så havde jeg også et gavekort). Og jeg er blevet ret glad for den nu. Jeg bruger den til den klassiske skjorte-choker kombination, men den er nu også ret pæn til en top eller andet der ikke sidder helt oppe ved halsen.

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar