torsdag den 2. februar 2012

Turen går til... JAPAN

Som lovet får i lige en opdatering på, hvorfor jeg var ovre i København den anden dag. Jeg skal nemlig til Japan. Jeg glæder mig selvfølgelig, men det er ikke helt gået op for mig endnu. Men på søndag rejser jeg. Kun tre dage tilbage. Jeg ved ikke, hvor god tid jeg får til at blogge, men jeg vil prøve at give jer nogle opdateringer, jeg skal trods alt være væk i fire uger! 

Så dette her bliver nok et af de sidste indlæg, før jeg tager ned til mennesker der siger konichiwa, spiser sushi og lever i storbyen (ja, jeg skal bo i Tokyo). Det bliver en fantastisk oplevelse!
// Kamille

2 kommentarer:

  1. Spis massere af sushi for mig! - god tur ;)
    Knus http://katrinelund.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld det sene svar, der er ikke meget tid til blogging i Japan. Men det skal jeg da selvfølgelig gøre. Nu har jeg jo endnu en grund til at spise (endnu mere) sushi. ;)
      Kamille

      Slet