fredag den 1. juni 2012

Sidste skoledag





I går var det sidste skoledag og det blev fejret for vildt! ALDRIG MEGET FOLKESKOLE! Så skal jeg bare i stedet slide igennem på HTX, men den tid, den sorg. 
Ovenover ser i mit outfit til festen! Mine øreringe fik ret mange komplimenter! På fødderne havde jeg mine plateu-ballarinaer, så jeg fik lidt højde, men ikke for meget. Om dagen var jeg klædt ud som tryllekunstner (tak for hatten, Matilde!), og jeg fik hyret rigeligt med karameller i børnenes hoveder.. hæhæ. Vores Revy gik også fucking godt! Det ærgrer mig, at der ikke var nogle der optog den, for jeg gad virkelig godt se den! Det var en god fest fyldt med nye bekendskaber og gamle kendinge..hehe.. 
I dag har jeg bare sovet og siddet ned det meste af tiden. Kan ikke helt overskue at stå op. I aften står den på "Lys Nat", hvilket er et arrangement i byen, hvor butikkerne holder åbent. Hav det godt! 
//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar