onsdag den 27. juni 2012

x








Lang tid siden, desværre. Men juni har stået på læsning for mit vedkommende, og heldigvis har det også båret frugt, da mit gennemsnit for de mundtlige prøver ligger på 12!
I Mandags var jeg ude og shoppe med Sofie (selvom jeg har shoppestop, fordi der er mindre end en uge til USA!!!!) og jeg fik købt lidt ting. Neon-toppen er fra H&M og regner med at kombinere den med denne nederdel. Jeg købte også en bodystocking i H&M, den kostede vidst kun 30 kr. Så købte jeg nogle mønstrede bukser i monki, fordi jeg lige nu kun har 1 par bukser jeg vil vise mig i, i offentligheden. Så fandt jeg også de her vildt flotte øreringe i H&M til 25 kr, så kan man ikke lade vær ;). Sidst men ikke mindst fandt jeg de perfekte Loafers i H&M. Jeg har længe ledt efter nogle hvide loafers, som jeg ikke skulle betale en bondegård for, så da mit øje fangede de her, slog jeg til!
//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar