torsdag den 8. december 2011

"And then I'll say goodbye to your whispers in my dreams"



I dag har været en god dag! Først og fremmest fordi det er den eneste dag i den her uge hvor vi ikke har terminsprøve. Men også fordi jeg endeligt fik købt mig en pudder! Jeg fik et gavekort til matas i adventsgave, så heldigvis skulle jeg heller ikke punge op med noget. Men hvis jeg nu skulle så er 49 kr heller ikke værst? Jeg har lige prøvet den nu, og jeg må sige at den ikke blender så godt ind i huden som jeg håbede, men den passer perfekt til min hudfarve, hvilket jeg er ret glad for! Jo, og så er det også en god dag fordi jeg har min nye trøje/kjole på fra Monki.. Med min dejlige blomstrede Gina Tricot skjorte under. Og så er det også en god dag, fordi jeg skal til solosang i aften. Jeg må indrømme at jeg til at starte med var ret skeptisk over for det, men nu elsker jeg det virkeligt! Jeg sidder og synger Piece by Piece af Katie Melua, og den er faktisk ret god. Synes lige i skal høre den.



//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar