søndag den 4. december 2011

Monki Love




Det er vist ikke nogen stor hemmelighed at jeg er ret vild med mærket Monki ;) Især deres striktrøjer kan få mit modehjerte til at banke. Så da jeg opdagede en mail fra monki i min indbakke, hvor der stod, at de havde 50 % på alle deres striktrøjer, var jeg ikke bleg for at slå til!

De 3 strikke har alle stået ret højt på min ønskeliste i lang. Og når man kan få dem alle tre for 360 kr, så er det jo dumt andet end at købe dem. (Især når ens mor vil betale, fordi hun skylder en, en adventsgave ;))

Men tilbudet gælder kun til og med i dag, så I skal være hurtige!

//Helene

2 kommentarer:

  1. Ej er vild med den vinrøde! Du må endelig vise dem på! Vidste slet ikke jeg var på jeres blog roll, hvor er i søde :-) Tusind tak! Jeres heater er forresten så lækker :)

    http://juststyle-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er også totalt vild med den :) Desværre var den ikke med i pakken jeg fik i dag, fordi de alligevel ikke havde flere på lager :(. Det var da så lidt ;) Tak! :D

    //Helene

    SvarSlet