tirsdag den 20. december 2011

Take this sinking boat and point it home



Følte bare lige for at dele den her fantastiske sang med jer :) Den stammer fra en lige så fantastisk film der hedder Once :)

Undskyld for stilheden fra min side. Men jeg har bare så meget andet at tænke på. Julegaverne er heldigvis overstået nu, og ligeledes er juletræet og konfekten. Jeg står bare tilbage med et stort emne i mit hoved: Projekt! Landet ligger sådan, at puslespillet ikke gik op i min klasse, så jeg er nød til at arbejde alene. Det passer mig nu egentligt også fint. Det bliver bare ikke så hyggeligt igen :(. Men her kommer mit store problem så; Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge som underemne! Vores overemne er "bag facaden", og det må siges at være ret bredt! Jeg vil egentligt bare høre om i har nogle forslag..? Altså jeg har selv tænkt lidt på forbindelsen mellem enæggede tvillinger, eller noget med hvad der gør en til den man er.. Men jeg synes bare det er nogle emner der er lidt svære at tage fat på, især når man kun er en person... Så, please hjælp mig! Jeg har virkelig brug for det!!

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar