tirsdag den 20. marts 2012

Baum und Pferdgarten











Her en del nye, fede ting. De er alle fra mærket Baum und Pferdgarten, et mærke som jeg (og ikke midst Helene!) er helt vild med. En af de ting jeg har fået er en t-shirt. Den I kun har fået et detaljebillede af, da kameraet ikke kunne fange det flotte mønster. Faktisk er tøjet ikke noget jeg decideret har købt, men noget jeg har fået som betaling for et job.

Udover det har vi modtaget en blog-award fra denne smukke blogger, som vi vil sende videre og lave et indlæg om snarest muligt :)
// Kamille

4 kommentarer:

  1. Feedt tøj, jeg vil altså rigtig gerne høre mere om dine modeljobs? og meget gerne se nogle billeder! :) please!!!
    Og så glæder jeg mig til at se hvem i vil give den videre til!
    Knus (hende den smukke :P) www.katrinelund.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg har tænkt lidt over det dér med at poste billeder fra mine jobs, da jeg ikke rigtig er sikker på, om der er copyright på? :)
      Hilsen Kamille

      Slet
  2. Sikke en masse skønne ting(:

    Det er en rigtig fin blog, I har.

    I er velkomne til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet