søndag den 18. marts 2012

Lige nu

Lige nu sidder jeg på mit værelse med en god kop te og Beethovens måneskinds sonata i ørene (faktisk, helt seriøst!). Jeg slapper bare af og tænker på den dejlige weekend der lige har passeret.
Fredag var der idrætsdag, og min klasse formåede faktisk at vinde i fodbold, hvilket er ret stort! Bagefter var jeg sammen med min veninde Sarah. Vi gik en laaaang tur i skoven og var bagefter så smadret at vi bare lå i min seng eller sofa resten af aftenen og spiste is.
Lørdag stod jeg tidligt op (kl. 8) og spiste god morgenmad (københavnere/tebirkes. Det er gud!). Jeg fik ordnet matematik indskrivning og alt det andet jeg skulle inden kl. 12! Så slappede jeg bare af resten af dagen og gjorde mig klar til fødselsdag. Jeg var nemlig inviteret til fødselsdag ved min veninde Laura, sammen med hendes klasse, som jeg aldrig havde mødt før. Det var helt vildt hyggeligt, og også utroligt rart at møde nogle nye mennesker. Jeg sov over ved hende sammen med nogle af de andre, og vi faldt først i søvn kl. halv 5.
I dag har jeg været til kor hele dagen. Det er altid hyggeligt, fordi der er så mange mennesker at snakke med! Vi skulle opføre et stort stykke der hed daniellegenden, og derfor øvede vi hele dagen.
Så lige nu er jeg bare kvæstet. Men jeg holder mig vågen, for jeg vil se Glee her kl. 21. Men mine forældre har så også været i Tyskland her over weekenden, og da jeg kom hjem i dag lå det her og ventede på mig:

En palle Mokai, et halv kilo Tapsi og 2 kg karameller! Det er altid dejligt med overraskelser! Men karamellerne er dog til sidste skoledag, desuden kan jeg heller ikke lide dem, så der er ingen fare for, at de pludselig forsvinder... ;) Ret langt indlæg egentligt. Tak fordi I gad at læse med..

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar