mandag den 12. marts 2012

My inspiration






Disse billeder pryder min væg lige for øjeblikket, og det har de gjort i noget tid. Min oprindelige idé var at lave en inspirationsvæg, efter at have set min søde veninde klistre enkelte udklip op på hendes væg. Jeg kan simpelt hen bare ikke finde ud af, om det jeg har gjort er smukt eller hæsligt? På den ene side synes jeg at det tilføjer lidt ekstra til mit ellers kedelige værelse, men på den anden side virker det ret bizart at have så mange billeder af mennesker jeg ikke kender på én væg? Om ikke andet har jeg en anden idé. Snart vil billederne på væggen blive skiftet ud med andre (lignende, godt nok.)

Kunne i tænke jer at se billeder, når den nye væg bliver lavet, eller var dette her for kedeligt?
//Kamille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar