lørdag den 5. november 2011

Cover-frustrationer


Jeg er nået til side 44 i Cover, og har allerede grinet/været frustreret 3 gange.

1: Lederen. Covers chefredaktør skriver, at det er vigtigt, at man tager fri, og tager ud at rejse. Hvordan skulle vi have råd til at tage ud at rejse, når vi lige har betalt 50 kr. (!) for et modeblad, om jeg må spørge!?
2: 99 % af det tøj, der er i diverse modeblade (Elle, Vogue, Cover, Costume osv.) har vi ikke råd til. Og vi køber bladet alligevel, simpelt hen fordi, vi bliver afhængige.
3: Høje sko. Jeps, de er fantastiske, de er i alle bladene, og vi har alle et par høje Acne sko, vi bare drømmer om. Så er der bare lige det, at høje sko måske ikke lige er det fedeste, når man er 14 år og 178 cm høj.

Der er 146 sider i dette nummer af Cover. Åh Gud, hvordan skal jeg klare mig igennem!? Men ud over det, kan jeg jo bare heller ikke lade være med at købe bladene, vel?. ;D
//Kamille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar