søndag den 20. november 2011

Overspisningssyndrom


 Undskyld for billede af tvivlsom kvalitet, men mit kamera fungerer bare ikke når det er mørkt..(Hvilket vil sige efter kl. 4!).
Og lige endnu et undskyld, fordi jeg ikke har fået blogget i en hel uge! Men jeg har bare haft så travlt med lektier, veninder og møder :(

I går var jeg så på klassetur til et sted der hedder 'klostermølle'. Det var anden gang vi var der. Det var rigtigt hyggeligt, men desværre kunne jeg ikke sove der, fordi jeg skulle til barnedåb i dag. Jeg skulle være fader, så jeg synes ikke at jeg kunne tillade mig at være overtræt. Det var min kusine der skulle døbes, og hun kom til at hedde Lærke :) Det er virkeligt et sødt navn, synes jeg ;). btw blev hun født på min fødselsdag, så det gør det bare ekstra nuttet ;)
Desværre lider jeg nu bare af overspisningssyndrommet :( I ved, ondt i maven, følelsen af at du har mad til helt op i halsen og skyldfølelse fordi du har spist for meget kage... I går på klasseturen var der 8 kager!!! Jeg lyver ikke... Og man skal jo smage dem alle ;). Og i dag fik jeg også for meget kage, for min onkel er konditor (eller noget der ligner..). Jeg har faktisk lagt et billede af en af kagerne på twitter, hvor i også meget gerne må følge mig hvis i har sådan en ;).

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar