onsdag den 9. november 2011

Fremtid?


 Her har vi så et af de indlæg hvor billede og tekst slet ikke passer sammen ;).

En af de ting der fylder meget i mine tanker for tiden er hvad jeg vil efter 9. klasse. Jeg er ret sikker på, at jeg vil noget med naturvidenskab, men jeg ved bare ikke om jeg vil gå på Skanderborg Gymnasium eller HTX i Viby, eller et helt 3. sted! Jeg er ret forvirret, og jeg er ret bange for at vælge forkert. Jeg ved godt at jeg først endeligt skal vælge i marts, men jeg ved også, at det hurtigt kan blive marts, og derfor er jeg i tænkeboks allerede nu. Jeg føler mig også ret fortabt, for jeg føler jeg gør alt for at få ting at vide om de forskellige uddannelser, men det hjælper mig bare ikke umildbart. Jeg synes også bare det er svært, at man skal vælge noget der gælder for de næste 3 år af dit liv.. Jeg ved godt man kan skifte i grundforløbet, men det er jo virkelig en nødløsning. Og jeg gider virkelig ikke snakke med uu-vejlederen på min skole, for ja, for at gøre en lang historie kort, så er hun bare ikke særlig god til at rådgive.

Er der nogle af jer der står i samme situation, eller har stået, for jeg har virkelig brug for alle de tips jeg kan få!

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar