torsdag den 3. november 2011

Under The Christmastree



Uhh.. Det ville virkeligt blive en drømmejul, hvis de her ting lå under juletræet. :) Ja, og undskyld for  det med Mario spillet , men jeg er faktisk en tekniknørd, og har en Nintendo 3DS ;). Måske lidt barnligt for en 15 årig, men jeg er ligeglad, for jeg kan li' den <3.

Nåh, men pandebåndet er fra Monki, og den hedder Erin :) Jeg har længe ledt efter et flettet pandebånd, og jeg synes bare det her er sååå pænt :) En iPhone <3 For det ville jeg virkelig elske. Essie's neglelak, som hedder size Matters. Det lignede at den var vinrød i butikken, men er altså ikke helt sikker på det nu..
Chanel no 531, for jeg er helt vild med farven! Abonnement på Costume, for det er altså bare et dejligt blad! Hvid skjorte fra Weekday, som jeg har tænkt mig at have på under mine striktrøjer. En hat fra Stine Goya (gerne den gule/lyserøde). Virkelig de hatte der, de er fantastiske!!! Et abonnement på Elle, for det er også bare et godt blad! Den her flotte vinrøde strik fra Monki, som jeg forguder!  Ja, mit mario-spil ;). Og et spejlreflekskamera! Og det her Nikon D5100 virker nu okay.

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar