mandag den 2. januar 2012

De sidste par dage

  Min far er tidligere fotomand, så han har en masse gamle sjove objektiver og lignende. Her har jeg lånt et der giver sådan nogle krystaller på lys. Jeg ved godt, at man bare kan lægge sådan noget på i et redigeringsprogram, men jeg synes bare, at det er så charmerende at tage det direkte på billedet..
  Min dejlige kanin Stampe.
 Mit Nytårsoutfit.
  Mit dejlige kamera.
  En flot fingering jeg fik af en veninde.
  Kransekage! Jeg elsker virkelig kransekage!
 Jeg fik ikke lige så gode billeder af fyrværkeriet igen...
 Gåtur med min søster og min faster hund Daisy.
 ...skov...

Jeg har sådan taget over 400 billeder i de 5 dage jeg har haft mit kamera...hæ hæ...hæ... Det beviser vist bare hvor godt et køb det var! Jeg undskylder for billede-spam, men jeg kunne bare ikke lade hver..
Jeg havde en fabelagtig nytårsaften! Håber I også havde det. Må jeg ikke høre nogle sjove nytårshistorier?

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar