lørdag den 7. januar 2012

Long time no Blogspot

UPDATE

Undskyld at det har været så lang tid for mig om at komme med et blog, men det ene med det andet, og en computer der brød sammen, så har jeg ikke fået det gjord. Oh well.
Men her er en update fra mig af, og jeg satser på at der kommer flere.

For at gøre en lang historie kort, har min far sat sig for at sætte en gammel Seat 124 d Lujo fra 72 i stand, og det er jeg da frisk på (især fordi at han har lovet at køre den til Danmark til mig, når jeg engang fylder atten, WIN!)

Så den har skulle poleres, her, så det skulle jeg da hjæpe med. Ok, "kan polere en klassisk bil", kan nu tilføjes min liste af Ting Jeg Kan, Men Næppe Kommer Til at Bruge.



Bil fra SEAT, kjole fra COS, skjorte fra Corterfield, sko fra Vagabund, og jeg har ingen anelse om, hvor mine strømpebukser er fra.

Og når bilen nu var pæn, skulle den da ud og køre. Så min far, min søster, min kusine, hendes far og jeg selv, tog den ud på en tur. Vi kørte åbenbart den samme vej, som bilen kørte dagligt, for tredive år siden.




Og forresten, er jeg i Spanien de næste syv uger, så mine blog kommer hernede fra. Desuden skal jeg starte i en spansk skole på mandag, så jeg sætte nogle billeder ind fra skolen (og skoleuniformen!)

// Matilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar