lørdag den 14. januar 2012

Dream



Som lovet min video. Jeg ved godt det ikke ligefrem er et mesterværk, og billedet til tider er ret rystet, men jeg er nu alligevel okay glad for den. Udover min kanin og min halskæde samling er der 2 nye ting i videoen. Halskæden er fra pilgrim, og jeg har gået og drømt om den i lang tid. I går kom min mor så hjem med den til mig, som en gave, fordi jeg havde gjort det godt i min projektuge. Jeg blev vildt overrasket og glad, og jeg har haft den på ligesiden (bortset fra, da jeg skulle optage den på video...). Ringen er fra Gina Tricot og er et udsalgskøb. Jeg gav 15 kr. for den, hvilket vist lige er til at overkomme. Jeg har haft den på en uge i træk nu! Den er dog allerede gået i stykker en gang, men det fiksede jeg let. Den er dog i guld i virkeligheden. Ville helst have haft den i sølv, da sølvsmykker er mere mig.

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar