mandag den 30. januar 2012

New In










Læste om Elle Collections på Emily Salomons blog, og blev så ret overbevist om, at jeg blev nød til at eje det, og alle fremtidige Elle Collections (samler-mani, hehe). Og jeg synes faktisk næsten, at det er alle pengene værd. Synes dog, at det er lidt tyndt. Det kunne i hvert faldt sagtens være den dobbelte længde. Jeg synes de har fået samlet tendenserne rigtigt godt, men jeg tænker, at man måske kunne få det samme i et normalt modeblad. Det der gør bladet godt, er at det for samlet modeshowsene rigtigt godt, og så er det bare et lækkert lay-out!

Så gik jeg lidt shop-amok på Nelly (og en anden hjemmeside...) her for leden dag. Har længe fundet en masse små-ting jeg gerne ville have derinde, og nu, hvor der var fri fragt, slog jeg til. Endte dog kun med de her 4 ting til 92,-
Øreringe her, Ring med mange kæder her, Ring med en kæde her, guld ringen er desværre udsolgt.

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar