søndag den 29. januar 2012

let the sun rise


Endelig kom der sne!
Jeg har kælket en del i den her weekend, og set MGP (Man er kun så voksen, som man gør sig selv til). Fredag sov jeg med Sarah (hende med det fantastiske røde hår). Lørdag dovnede og kælkede jeg med Sarah og min reserve-lillesøster Tine, og jeg var til badminton hygge om aftenen. I dag har min søster holdt brunch for alle mine små kusiner og fætre, som jeg så har passet og kælket med. Det har nu egentligt været en ret hyggelig weekend. Nu står den på lektier, og senere håndbold! Jeg krydser så meget fingre for vores drenge! Og jeg håber virkelig at de serbiske holigans slapper lidt af (som om det sker!)

Lidt random indlæg fra mig i dag, men følte lidt jeg blev nød til at opdatere jer lidt. Lover jeg snart kommer med et brugbart indlæg!
//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar