søndag den 8. april 2012

Smoking, drinks and drugs

Bare for at få en ting på plads, så er jeg ikke tilhænger af rygning. Det er klamt, lugter og er farligt. Sådan, så har vi det på plads. Men selvom rygning ikke bliver forbundet med Guds bedste børn, så ser det altså pisse fedt ud på billeder. Jeg har aldrig røget, men helt ærligt, det tilføjer noget til billederne. Et er at røgen er fantastisk, men også det at selve cigaretten skaber noget intimt. Noget sårbart eller råt, fordi at cigaretten er forbudt. Det giver lidt samme effekt som sprut. Og nu har jeg snakket om ligegyldigheder i lang tid nok. Måske har det noget at gøre med at jeg har lavet ingenting i dag (udover at spise kage...), og bare har haft en rigtig skod dag. Hmm.

// Kamille

2 kommentarer:

  1. Er bare så enig! Det ser så møg fedt ud på billeder, det gør virkelig bare lige den sidste detalje!

    Håber I smukke tøser, vil kigge forbi vores blog :-)

    http://deuxdemondes.blogspot.com/

    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste, og selvfølgelig kigger jeg da lige på jeres blog :)

    Hilsen Kamille

    SvarSlet