onsdag den 25. april 2012

Dip Dye?



Her for tiden er virkelig besat af tanken om at dip dye mit hår. Hvis I ikke ved hvad det er, så betyder det at man farver det nederste af sit hår i en anden farve. Altså man nærmest "dypper" sit hår ned i en anden farve.  Tror enten det skal være rødt, lyserødt, blondt eller mørkebrunt. Jeg synes mit hår er lidt kedeligt, så jeg vil gerne have gjort et eller anden specielt ved det. Det er bare det at alle dem jeg har snakket med omkring det (undtagen Kamille) har været sådan hel. "Ej, det bliver ikke pænt" eller "Det da underligt...". Men herregud, det er jo ikke deres mening der tæller. Og jeg kan jo ikke slippe tanken, så jeg må være ret hooked på ideen. Hvis det bliver grimt kan jeg jo bare klippe det af? Så er det jo bare lige farven?
Hvad synes I?

//Helene

3 kommentarer:

  1. Go for it!! SÅ meget go for it!

    SvarSlet
  2. For at være helt ærlig, tror jeg ikke rød ville være den bedste farve til dit mørke hår.. Men jeg tror blond ville være megafedt! Og selvfølgelig skal du da bare gøre det, hvis du har lyst - det er jo kun din mening (og måske din mors...) der tæller ;)

    SvarSlet
  3. Haha.. Det godt Amalie! :)
    Ja, jeg tror også rødt bliver lidt for PANG. Men hvis det skal være blondt er jeg jo nok tvunget til at afblege det..

    //Helene

    SvarSlet