mandag den 9. april 2012

Nyt fra København






Jeg købte (kun) 4 ting i København, selvom at vi nok sammenlagt brugte 9 timer på shopping. Jeg har i lang tid kigget efter en læderjakke, og så faldt jeg over den perfekte inde i Message. Den er fra Just Female og er  godt nok i plastik-læder, men jeg overlever.. Den anden ting jeg købte var en cardigan fra H&M. Jeg har sukket over den i uendeligheder, og nu bestemte jeg mig for, at jeg måtte have den. Jeg er især vild med, at den er strikket lidt grov og 'hullet'. Den 3. ting jeg købte var en ærmeløs skjorte fra H&M, som bare er dejlig basic. Den sidste ting der røg i kurven var en mintgrøn strik fra Zara, som bare måtte med hjem til Jylland. Som I kan se har den et flot hul i ryggen. Jeg har sådan set fået et ret stort crush på mint-farven, hvilket I nok også kan se på bloggen...

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar