mandag den 16. april 2012

Girl, you rock!


Nogen der kan huske dette her indlæg om min væg? Jeg nævnte, at jeg havde andre planer med den. Væggen vil stadig være fyldt med billeder, men nu skal den fyldes op med inspirerende personer. Det var nemlig sådan, at jeg den anden dag sad og tænkte; hvorfor fanden gider jeg egentlig læse modeblade? (Det skal siges at Cover var yderst skuffende denne måned...) Jeg kom frem til, at jeg godt kan lide at læse om kvinder der har udrettet noget. Kvinder der gør noget kreativt, og som virkelig har formået at gøre det de gerne vil, lige meget hvilke komplikationer der har været. Billederne ovenover er fra Berlingskes Modespecial fra marts, og på billederne ses vores alle sammens Prada. Hun vil snart pryde min væg sammen med bl.a. Oh Land (som godt nok er der i forvejen) og Consuelo Castiglioni, designeren bag Marni.

// Kamille

2 kommentarer: