mandag den 23. april 2012

Watch my dress #9



Vi burde blive bedre til at blogge noget oftere.. Min undskyldning er, at jeg har været på en fantastisk klassetur med druk, tømmermænd, natur og ingen søvn! Det har simpelthen været så hyggeligt. Jeg elsker jer 9.a! Apropos 9.a, så får vi at vide, hvad vi skal op i på torsdag! Jeg er ret nervøs, og jeg krydser alt der krydses kan for at vi ikke skal op i mundtlig tysk!!! Det slog mig også lige i dag, at min første eksamen er i næste uge.. Det er altså helt vildt! Jeg synes næsten lige at vi har haft terminsprøver!
Nåh, tilbage til mit 'dress'. Jeg får flittigt brugt min læderjakke, så det må siges at være et godt køb. Skjorten har hængt i mit skab i noget nær et år, men jeg fik den endelig luftet i dag. Jeg elsker virkelig de små broderede cirkler og huller!
Hav en fantastisk dag, og nyd nu det semi-gode vejr! ;)

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar