mandag den 30. april 2012

Watch my dress #10



Det er så min nye kjole fra H&M. Jeg er ret glad for den, for den er tilpas sommerlig, tilpas 'chic' og tilpas piget, og så til 40 kr. Jeg klager ikke! Jeg har haft min læderjakke på til, for at bryde det fine.
Lige nu burde jeg være til engelsk, men vores lærer er syg. (win). Så jeg sidder herhjemme og burde læse op til matematik eksamen på onsdag.. Men jeg kan bare ikke helt tage mig sammen til det. Har I lige set vejret! Det kunne være jeg skulle slæbe min formelsamling med udenfor? Fik jeg overhovedet fortalt hvilke fag vi trak? Vi fik Samfundsfag og Geografi!!! Jeg er ret glad for det, bortset fra at min samfundsfagsnoter ikke er såå fyldige igen. Men nevermind, det er 1000 gange bedre end mundtligt tysk og historie!

//Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar